FUUTON
 Prosty i swobodny atak dość silnym wiatrem wychodzącym z jednego palca. Przy używaniu tego jutsu nie potrzeba wykonywać żadnych specjalnych pieczęci ręcznych. Koszt Chakry: 1000
 Enshuu no Kaze Słaba technika , polega na skoncentrowaniu w sobie chakry i szybkiemu wypuszczeniu ją na zewnątrz, zamieniając tym samym chakre na wiatr. Efekt to odepchnięcie wroga i/ lub kunaiów itd. Koszt Chakry: 500
 Kazeshoge no Jutsu Technika polega na wystrzeleniu wiatru za pomocą np. miecza, wachlarzu. . Koszt Chakry: 1000 Można dodać więcej chakry. Im więcej tym wiatr silniejszy.
 Daitoppa Jutsu polega na zmieszaniu chakry z powietrzem w płucach. Gdy to się powiedzie użytkownik tej techniki wypuszcza powietrze z ust. Powietrze po chwili zamienia się w wielki wir. Dość silna technika. Chakra: 2000 Można dodać więcej chakry. Im więcej tym wir silniejszy.
 kamaitachi no jutsu Shinobi mocnym machnięciem wypuszcza powietrzny wir prosto w przeciwnika. Wymagania: Wachlarz Chakra: 1500, utrzymanie wiru: 700 tura
DOTON
Doroku Gaeshi
 Technika polegająca na niejakim wycięciu niedużego płatu ziemi, a następnie postawieniu go w pozycji pionowej. Defensywne jutsu. Chakra: 800
Retsudo Tenshou
 Technika wywołujące średnie trzęsienie ziemi, niszczące podłoże przy przeciwniku. Aby zaatakować jutsu, po złożeniu pieczęci uderzamy ręką w ziemię. Jutsu może powodować dezorientację przeciwnika, zmusza do ucieczki. Wymagania: -siła: 10 Chakra: 1000
Doro Kawarimi
 Jest to odmiana Kawarimi. Po złożeniu pieczęci, jak zostaniemy zranieni, podmieniamy się z jakimś kawałkiem ziemi/błota, jak w przypadku Kawarimi. Różni się tym, że nasze ''ciało'' zostaje, a tak naprawdę jest ono z błota. Jutsu może wywołać dezorientację u przeciwnika. Wymagania: -kontrola chakry: 10 -Kawarimi no jutsu Chakra: 500
Doryuu Taiga
 Tłumacząc, technika znaczy "rzeka błota". Jest to zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika niemałej ilości chakry. Sama technika polega na wypuszczeniu z ogromną siłą rzeki błota na przeciwnika. Jutsu zazwyczaj stosowane przez shinobi w celu unieruchomienia przeciwnika, aby następnie zaatakować go innym jutsu, najczęściej "Doryuudanem". Chakra: 1500 utrzymanie: 700/tura
Doryou Dango no Jutsu
 Bardzo potężny atak wymagający dużego zasobu chakry i potężnej siły TaiJutsu. Ninja dosłownie wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie i utrzymuje ją za pomocą chakry. Następnie może np. rzucić ową skałę w swoich przeciwników. Wymagania: -siła 20 -kontrola chakry 10 Chakra: 2000
Hiru Masshou, Bouka no Jutsu
 Technika pozwala userowi zamienić swoją twardość ciała z wytrzymałością ziemi lub czegoś innego. Wymagane jest dotknięcie przed użyciem jutsu tego materiału/ziemi. Chakra: 1500
Senbon no Guri Ishi
 Z ziemi wylatują ziemne senbony, po czym zaczynają lecieć wprost w przeciwnika. Ilość zależy od ilości chakry. Chakra: 70/1
RAITON
Raizou Ikazushi no Utte
 Zwyczajny atak wyładowaniem elektrycznym. Wystarczy stać od wroga nie więcej niż 3m. Jutsu samo w sobie nie jest silne, ale potrafi ''dokopać'' przeciwnika. Chakra: 800
Dendou Hando
 Nasza ręka zostaje naelektryzowana, po czym uderzamy nią w przeciwnika co daje w rezultacie chwilowy paraliż całego ciała naszej ofiary. Chakra: 500, paraliż działa 3 tury.
Raikyuu
 Użytkownik tworzy kulę energii elektrycznej i ciska nią w kierunku celu. Coś jak elektryczne Housenka. Chakra: 500 - 1 kula
Gufutenka
 Te Jutsu sprawia, że w dłoniach pojawiają się pioruny, którymi możemy zaatakować przeciwnika z daleka, do 10m. Chakra: 500/piorun
Ikazappu
 Tworzymy w dłoni małą kulę rozładowań elektrycznych. Po zetknięciu z tym Jutsu jesteśmy sparaliżowani, jak i możemy stracić przytomność. Chakra: 1000
Raiseishi
 Technika polega na nasyceniu broni elektrycznością, dzięki czemu każdy kontakt żywego ciała z taką bronią będzie oznaczać porażenie i szok, a także, dodatkowe obrażenia. Chakra: 500/tura
Jibashi
 Z każdego naszego palca wychodzą małe pioruny, które wchodzą w ziemię. Następnie wylatują i atakują przeciwnika. Chakra: 1500
KATON
Goukakyuu no Jutsu
 Jutsu polegające na skonsolidowaniu znacznej ilości czakry w płucach i wypuszczeniu jej z ust jako kuli ognia. Chakra: 1000
Housenka no Jutsu
 Technika polegająca na wydmuchaniu wielu małych kul ognistych. Możemy schować w nich shurikeny albo kunaie - jak ogień zniknie, w przeciwnika ''z zaskoczenia'' leci broń. Chakra: 500 kula
Ryuka no Jutsu
 Technika ta polega na tym, że gdy mamy w zębach, budzi linkę to wypluwamy ogień i leci ogień wprost w przeciwnika po lince. Im mamy więcej linek, i im lepsze ''wzory'' z nich utworzymy, tym więcej ognia. Chakra: 400, linka
Shiruko
 Technika polega na wypluciu strumienia ognia. Zasięg techniki to ok. 5m. Chakra: 700
SUITON
Benbaku Mizu
 Jutsu obronne, polegające na tym, że przed userem " powstaje " woda jako ściana, by go ochronić przed bronią, taijutsu i słabymi technikami ninjutsu. Chakra: 800
Teppoudama
 Technika wodnych pocisków. Chakra: 300/1
Mizurappa
 Shinobi gromadzi wodę w ustach i z szybką prędkością atakuje nie dużym strumieniem wody. Chakra: 1200
Suiun Suishi no Jutsu
 Gdy obok nas znajduje się zbiornik wodny można go kontrolować. Może posłużyć do ugaszenia ognia i do walki w pobliżu jakiejkolwiek wody. Chakra: 900/tura
Mizuame Nabara
 Użytkownik jutsu wypluwa dużą ilość bardzo lepkiej cieczy. Trzeba użyć chakry by na niej się poruszać, jeśli tego się nie zrobi to się przyklei. Wymagania: -kontrola chakry: 10 Chakra: aktywacja: 1000, utrzymanie: 300/tura
Mizu Shooku
 User tej techniki wypluwa płynny hel, a jak każdy dobrze wie, że jeżeli ktoś lub coś dotnie płynnego helu od razu się zamraża, lecz w tej technice wypluwa też trochę wody, gdyż gdyby wypluwał sam hel można by się zabić. Chakra: 2000
Suirou no Jutsu
 Wodne więzienie, przez które nikt nie wyjdzie. Potrzebne jest cały czas trzymanie ręki w kuli, bo jak wyjmiesz to technika przestaje działać. Chakra: 3000, utrzymanie w 1 turze: 500
Suiryuudan no Jutsu
 Potężny atak tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Wymagania: kontrola chakry: 5(1 tura), 7(2 tury), 10(3 tury) Chakra: 4000 max 5 tur
|