Opis forum
FUUTON
Atsugai
Jest to jutsu wykorzystywane przez
jedno z "serc" Kakuzu. Wytwarza potężny podmuch, który może nawet przeciąć skórę.
Chakra: 7000
Fujaku Hishou Shouken
User dzięki jakiejkolwiek broni białej jak delikatnie zamachnie zrobi wielki podmuch wiatru, który ma siłę zniszczyć nawet las
.
Wymagania: Broń biała (np. miecz)
Chakra: 7000
Rekuudan
User koncentruje swoją chakre w płucach, po czym szybko i gwałtownie wali się w pierś, co daje efekt szybkiego silnego podmuchu wiatru, który leci z ust usera w przeciwnika. Sumony także mogą nauczyć się tej techniki.
Chakra: 5000
Yuukaze no Jutsu
Ulepszona wersja techniki Enshuu no Kaze, lecz tym razem chakre koncentrujemy w rękach, po czym wypuszczamy. Wszystko w odległości 15 m. zostaje rozwalone.
Chakra: 8000
Tatsu no Ooshigoto
Ninja na początku przyzywa chmury, które w rezultacie wywołują tornado. Tornado potnie wszystko na swojej drodze
.
Chakra: 6000
Dai Kamaitachi no Jutsu
Ulepszona wersja Kamaitachi, jutsu powoduje silny podmuch niszczący drzewa, ale i przecinający przeciwnika. Wymagany jest jakaś broń sieczna lub wachlarz.
Chakra: 10 000
Zankuu Kyokuha
Z każdej " dziurki " gdzie
wylatuje chakra, user tej techniki wypuszcza dużą ilość chakry w jednym kierunku ( w przeciwnika ), lecz przy wypuszczaniu chakra zamienia się w wiatr. Nikt nie uniknie tego ataku
.
Chakra: 9500
Tatsumaki no Jutsu
Użytkownik zawiązuje pieczęci i tworzy wielkie tornado. Jest ono bardzo silne i niszczy wszystko na swej drodze
.
Chakra: 10 000
Hana Chirimai
User na początku wytwarza małe
płatki kwiatów, które lecą w przeciwnika potem wytwarza wielki wir, który może mocno zranić. Płatki przeszkadzają w ucieczce.
Chakra: 9000
Juha: Reppushou
Aby używać tej techniki musimy posiadać jakąś broń. Wytwarza kilka ostrzy. Dzięki naturze
wiatru wytwarzamy cięcia, które po dotknięciu podmuch wybucha i mocno rani przeciwnika.
Chakra: 3000 ostrze
Juha: Shou
Technika podobna do Juha:Reppushou, ale ta wytwarza jedno cięcie, które możemy kontrolować. Technika bez problemów przecina kage bushina, a robi mocną ranę gdy trafi w przeciwnika.
Chakra: 7000 sterowanie: 1000 1 tura
DOTON
Doryuu Heki
Po złożeniu pieczęci należy wypluć przed sobą małą ilość błota, która po chwili szybko zamienia się w wielką kamienną ścianę. Chroni głównie przed Suitonem i Fuutonem.
Chakra: 7000
Yomi Numa
Technika za pomocą której shinobi może zmienić dowolne podłoże w grząskie bagno, które jest w stanie wciągnąć wszystko. Rozmiar i głębokość bajora zależy od poziomu umiejętności używającego i stanu jego zdrowia
- po prostu, im lepszy ninja, tym większe bagno.
Chakra: Minimum 5000 (błoto wielkości domu
), możemy dodawać chakrę. Maksymalnie 10 000 (potrafi uwięzić Mandę czy Gamabuntę).
Doryuudan
Jutsu stosowane jedynie wraz z techniką "Doryuu Taiga". Polega na zaatakowaniu wroga, który wcześniej został unieruchomiony rzeką błota, serią bardzo szybkich pocisków błota, które wylatują z paszczy smoka.
Chakra: 6500
Doryuusou
W wybranym przez nas miejscu wychodzą bardzo ostre i twarde, ziemne kolce. Dzięki tej technice bardzo łatwo jest zranić przeciwnika.
Chakra: 5000
Arijigoku no Jutsu
Wybrane miejsce przez
użytkownika tego jutsu w jednej chwili zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością
.
Chakra: 12 000
Shinjuu Zanshu no Jutsu
Technika powiązana z żywiołem ziemi. Osoba wykonująca to justu znajduje się pod ziemią i czeka na swoją ofiarę. W odpowiednim momencie wciąga ją w ziemie, by temu wystawała tylko głowa. Rywal staje się łatwą zdobyczą. Nie jest w stanie się ruszyć, bo całe ciało znajduje się pod ziemią.
Chakra: 8000
Kekai no jutsu
Technika polega na zamknięciu swoich przeciwników w ,,więzieniu'' z ziemi, którego ściany są utrzymywane za pomocą chakry. Użytkownik tej techniki może dodatkowo pochłaniać chakrę swoich ofiar. Technika ma jedną wadę - w niektórych miejscach ściany ,,więzienia'' są słabsze.
Chakra: 10 000, lecz co turę dodaje nam 500 chakry od 1 człowieka.
RAITON
Raiton Bunshin no Jutsu
http://i47.tinypic.com/2jtu8y.jpghttp:/ … 3k7ig5.jpg
Technika podobna do Kage Bunshin no Jutsu z tą różnicą, że klony powstają z elektryczności. Gdy zabije się klona z taijutsu lub w jakiś sposób dotknięcia go ten zamienia się w błyskawice. Rani i paraliżuje na jedną turę.
Chakra: 2000 za klona
Ikadzuchi no Kiba
http://img246.imageshack.us/img246/9577 … ibakr6.jpg
Po zetknięciu swoich mieczy tworzymy dwa pioruny które są wysyłane w niebo tworząc burzę, nad której wyładowaniami atmosferycznymi mamy władzę. Technika stosowana na wolniejszych przeciwnikach.
Chakra: Aktywacja: 5000, użycie pioruna z nieba: 800
Rai no Tate
http://img176.imageshack.us/img176/8615 … 325sm2.gif
Wyciągamy przed siebie dłoń i tworzymy elektryczną tarczę. Jest to jedno z najlepszych defensywnych Jutsu, można nim dowolnie manipulować i jest bardzo skuteczne.
Chakra: 5000 Aktywacja
, utrzymanie w każdej turze: 1000
Raigeki no Yoroi
http://img242.imageshack.us/img242/6108 … 491aq9.jpg
Użytkownik otacza całe swe ciało energią elektryczną. W czasie działania tego jutsu jego ciosy zadają dodatkowe obrażenia od szoku elektrycznego, jak również przeciwnik stosujący taijutsu sam będzie obrywał przy atakowaniu użytkownika tego jutsu. Należy jednak pamiętać, że zżera sporą ilość chakry.
Chakra: 4000 Aktywacja, utrzymanie w każdej turze: 1000
Chidori Gatana
http://img403.imageshack.us/img403/6249 … dorlk9.jpg
Używając miecza jesteśmy w stanie sprawić, że przez
ten miecz przepływa Chidori. Gdy trafi w przeciwnika, to miejsce gdzie
trafił przeciwnika zaczyna drętwieć, a rana się poszerza.
Chakra: 7000
Kaminari Shibari
http://img225.imageshack.us/img225/4387 … ariew1.png
Użytkownik tworzy trzy ściany, które zamykają przeciwnika w klatce.Do tego potrzebuje trzech przewodników
wbitych w ziemie (kunai, katana). Kiedy oponent jest wewnątrz, to każda próba ucieczki kończy się porażeniem, a następnie krótkim paraliżem. Żeby zniszczyć technikę potrzeba silnego ataku
Fuuton na jedną ze ścian.
Chakra: 6000
Chidori
http://www.freewebs.com/uchiha_fan/ChidoriB.jpg
Po wykonaniu serii pieczęci shinobi układa dłoń tak, jakby chciał coś wyrwać, druga ręka służy jako podpórka. Po chwili wokół nich pojawia się Chakra, ręka dzierży kulkę o jasnej poświacie, tnącą jak najlepsze ostrze. Przy dużej szybkości przeciwnik nie ma szans tego uniknąć. Podczas tego ataku są słyszalne dziwne dźwięki jakby śpiew ptaków i to właśnie dlatego technika nosi nazwę Tysiąca Siewek. Jest to słabsza wersja Raikiri.
Chakra: 7000
Chidori Nagashi
http://www.cidm.de/attachment.php?attac … 1209287576
Ta technika to bardzo praktyczne użycie chidori. Użytkownik zwiększa obszar ataku, wykorzystując właściwości błyskawicy, która powoduje czasowe zesztywnienie mięśni. Atak może jednocześnie razić wielu przeciwników. Chidori wypływa z całego ciała użytkownika i jest wystrzeliwane we wszystkich kierunkach. To jutsu, pozwala na zaatakowanie wszystkich osób znajdujących się w polu jego rażenia. Efektywność „prądu tysiąca ptaków” wzrasta, gdy jest stosowany przeciwko dużej liczbie przeciwników. W takiej sytuacji, działa jednocześnie jako atak i obrona
.
Wymagania: Znajomość Chidori
Chakra: 12 000
Chidori Senbon
http://www.leafninja.net/jutsu/sub-1/ChidoriSenbonB.jpg
To kolejny przykład zastosowania Chidori z przestrzenną manipulacją chakry. Z chakry zmieszanej z żywiołem błyskawicy tworzone są niezliczone ilości ostrych igieł (senbon), które zostają wystrzelone w kierunku przeciwnika. Wszystko to dzieje się z niezwykłą szybkością. Całe mrowie błyszczących igieł, lecących w kierunku oponenta, wydaje odgłos „chi chi chi” i wygląda jak prawdziwe stado tysiąca ptaków. Połączenie
tej techniki z sharinganem pozwala na bardziej efektywne celowanie w organy wroga.
Wymagania: Znajomość Chidori
Chakra: 10 000
Chidori Kōken
http://img222.imageshack.us/img222/2928 … kouken.png
Kolejne z rozwinięć Chidori. Przesyłając przez
wbite ostrze miecza Chidori, czynimy je destruktywnym jeszcze bardziej, niszczy ono wszystko na swojej drodze. Technika ma większy zasięg
i siłę niż Chidori Nagashi, dzięki czemu jest efektywniejsza w walce.
Wymagania: Znajomość Chidori
Chakra: 15 000
Rairyuu no Tatsumaki
http://images1.wikia.nocookie.net/denar … airyuu.jpg
Dwa pioruny zostają przyciągnięte do wykonawcy. Gdy ten jest otoczony ich mocą wprawia się w ruch wirowy i tworzy elektryczne tornado z którego po chwili tworzy się drugie. Oba tornada mają głowy smoka. Wpadnięcie naszego przeciwnika w jedno z tornad kończy się porażeniem dużą dawką elektryczności.
Chakra: 9000
Raiton: Gian
http://www.leafninja.net/jutsu/sub-1/GianB.jpg
Technika stojąca na wysokim poziomie. Maska Kakuzu wypuszcza rygiel elektryczności w swoją ofiarę. Technika dosłownie może zwęglić przeciwnika.
Chakra: 10 000
Chidori no Tate
http://images46.fotosik.pl/175/41f8b2f84ae624c0.jpg
Kolejna technika z cyklu Chidori. Polega ona na pokryciu swoich rąk Chidori. Dzięki temu może sparować różne techniki typu
Raiton np. Gian.
Chakra: 8000
KATON
Katon: Gamayu Endan
http://www.leafninja.net/jutsu/Gamayu.jpg
Sumnon wypluwa ogromną ilość oleju który potem jest zapalany przez
użytkownika, który używa techniki Katon: Gōkakyū no Jutsu by zapalić olej.
Chakra: Olej: 2500 + Goukakyuu: 1500 = 4000 + chakra za przyzwanie summona.
Gouryuuka no Jutsu
http://www.leafninja.net/jutsu/sub-1/GouryuukaB.jpg
Tworzymy wielkie ogniste kule przypominające twarz smoka. Są silne i zadają duże obrażenia.
Chakra: 2500 - 1 kula
Hi Mae Geri
http://img163.imageshack.us/img163/2056/ogien.png
Technika ta pozwala na " podpalenie " swoich nóg
lub rąk. My nic nie czujemy, lecz przeciwnik po oberwaniu może się poparzyć oraz ten ogień dodaje obrażeń.
Chakra: 3000 za część ciała
Kasumi Enbu no Jutsu
http://www.leafninja.net/jutsu/EnbuB.jpg
Jutsu białego ognia. Polega na wypluciu z ust dużej ilości białego, łatwopalnego gazu. Gdy gaz styknie się z ogniem, może powstać całkiem niezły pożar.
Chakra: 6000
Karyuu Endan
http://www.leafninja.net/jutsu/KaryuuB.jpg
Ogniowy atak
. Wpierw ninja bierze głęboki wdech, a następnie wypuszcza zebrane powietrze w formie ognia. Skuteczność tej techniki zależy w głównej mierze od tego, jakim poziomem chakry dysponuje ninja.
Chakra: 8000
Haisekishou
http://www.leafninja.net/jutsu/sub-1/HaisekishouA.jpg
Shinobi po skumulowaniu chakry i zawiązaniu odpowiednich pieczęci wydmuchuje w stronę
przeciwnika ogromną chmurę gorącego pyłu. Po zakończeniu tego procesu popiół wybucha, pochłaniając wszystko wewnątrz w kłębach ognia.
Chakra: 10 000
Zukkoku
http://www.leafninja.net/jutsu/sub-1/ZukokkuB.jpg
Jutsu wykorzystywane przez
jedną z masek Kakuzu. Polega na stworzeniu dużej kuli ognia, która po paru sekundach lotu wybucha. Ogień niszczy duże tereny.
Chakra: 15 000
Dai Endan
http://www.leafninja.net/jutsu/sub-1/DaiEndanB.jpg
Ulepszona wersja Endanu. Tym razem wypluwamy tak wielki strumień ognia, że zdolny jest zniszczyć wnętrze dużego budynku w parę sekund.
Chakra: 15 000
SUITON
Daibakufu no Jutsu
http://k.domaindlx.com/narutoclub/Daibakufu.jpeg
Wodny wir. Tworzy otoczkę nad userem po czym zaczyna się kręcić. Po czym jak na obrazku ten " wir " leci wprost na przeciwnika, niszcząc wszystko na swojej drodze
.
Chakra: 5000
Suikoudan no Jutsu
http://images31.fotosik.pl/266/ffe1f22a633f9270m.jpg
Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez
chakrę używającego.
Chakra: 7000
Mizu no Tatsumaki
http://usuarios.lycos.es/narutotoshokan … sumaki.jpg
Powstaje wielkie tornado wodne, które można kierować. Zadaje wielkie obrażenia.
Chakra: 6500
Suigadan
http://www.leafninja.net/jutsu/SuigadanB.jpg
Technika polega na tym, że pobliska woda zaczyna nas otaczać i robić tarcze naokoło ciebie przed różnymi innymi technikami i bronią.
Chakra: 5000 utrzymanie w 1 turze: 1000
Daibakuryuu no Jutsu
http://i49.tinypic.com/5cnd5t.jpg
Po wykonaniu wielu pieczęci użytkownik tworzy wielki wir na tafli wody. Wir wciąga przeciwnika na samo
dno.
Chakra: 8000
Suika no Jutsu
http://img21.imageshack.us/img21/6900/s … ojutsu.png
Jest to bardziej zdolność. Przy dokładnej kontroli chakry można zamienić całe ciało w wodę. Ta technika ma jedną wadę, ciało musi być ciągle nawadniane i najlepiej, żeby było blisko wody.
Chakra: Aktywacja: 10 000 (działa do końca walki)
Bakusui Shouha
http://images4.wikia.nocookie.net/denar … kusuiB.jpg
Wypluwając niewyobrażalne ilości wody tworzy potężną falę, zalewającą wszystko dookoła. W późniejszym czasie wodą można dowolnie manipulować używając innych jutsu. Jedynym mankamentem techniki jest fakt, iż wymaga ona wkładu bardzo dużych ilości chakry.
Chakra: 15 000
Goshoku Zame
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/GoshokuzameB.jpg
Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki
fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.
Chakra: 13 000
Mizu Rentogen
http://img143.imageshack.us/img143/2616 … genga1.gif
Jutsu to polega na tym, że z wody wystrzelają mocne pociski mogące zniszczyć najtwardsze surowce.
Chakra: 4000 pocisk
Offline