Opis forum
FUUTON
Prosty i swobodny atak
dość silnym wiatrem wychodzącym z jednego palca. Przy używaniu tego jutsu nie potrzeba wykonywać żadnych specjalnych pieczęci ręcznych.
Koszt Chakry: 1000
Enshuu no Kaze
Słaba technika
, polega na skoncentrowaniu w sobie chakry i szybkiemu
wypuszczeniu ją na zewnątrz, zamieniając tym samym chakre na wiatr. Efekt to odepchnięcie wroga i/ lub kunaiów itd.
Koszt Chakry: 500
Kazeshoge no Jutsu
Technika polega na wystrzeleniu wiatru za pomocą np. miecza, wachlarzu. .
Koszt Chakry: 1000 Można dodać więcej chakry. Im więcej tym wiatr silniejszy.
Daitoppa
Jutsu polega na zmieszaniu chakry z powietrzem w płucach. Gdy to się powiedzie użytkownik tej techniki
wypuszcza powietrze z ust. Powietrze po chwili zamienia się w wielki wir. Dość silna technika.
Chakra: 2000 Można dodać więcej chakry. Im więcej tym wir silniejszy.
kamaitachi no jutsu
Shinobi mocnym machnięciem wypuszcza powietrzny wir prosto w przeciwnika.
Wymagania: Wachlarz
Chakra: 1500, utrzymanie wiru: 700 tura
DOTON
Doroku Gaeshi
Technika
polegająca na niejakim wycięciu niedużego płatu ziemi, a następnie postawieniu go w pozycji pionowej. Defensywne jutsu.
Chakra: 800
Retsudo Tenshou
Technika wywołujące średnie trzęsienie ziemi, niszczące podłoże przy przeciwniku. Aby zaatakować jutsu, po złożeniu pieczęci uderzamy ręką w ziemię. Jutsu może powodować dezorientację przeciwnika, zmusza do ucieczki.
Wymagania:
-siła: 10
Chakra: 1000
Doro Kawarimi
Jest to odmiana Kawarimi. Po złożeniu pieczęci, jak zostaniemy zranieni, podmieniamy się z jakimś kawałkiem ziemi/błota, jak w przypadku Kawarimi. Różni się tym, że nasze ''ciało'' zostaje, a tak naprawdę jest ono z błota. Jutsu może wywołać dezorientację u przeciwnika.
Wymagania:
-kontrola chakry: 10
-Kawarimi no jutsu
Chakra: 500
Doryuu Taiga
Tłumacząc, technika
znaczy "rzeka błota". Jest to zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika
niemałej ilości chakry. Sama technika polega na wypuszczeniu z ogromną siłą rzeki błota na przeciwnika. Jutsu zazwyczaj stosowane przez
shinobi w celu unieruchomienia przeciwnika, aby następnie zaatakować go innym jutsu, najczęściej "Doryuudanem".
Chakra: 1500 utrzymanie: 700/tura
Doryou Dango no Jutsu
Bardzo potężny atak
wymagający dużego zasobu chakry i potężnej siły TaiJutsu. Ninja dosłownie wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie i utrzymuje ją za pomocą
chakry. Następnie może np. rzucić ową skałę w swoich przeciwników.
Wymagania:
-siła 20
-kontrola chakry 10
Chakra: 2000
Hiru Masshou, Bouka no Jutsu
Technika pozwala userowi zamienić swoją twardość ciała z wytrzymałością ziemi lub czegoś innego. Wymagane jest dotknięcie przed użyciem jutsu tego materiału/ziemi.
Chakra: 1500
Senbon no Guri Ishi
Z ziemi wylatują ziemne senbony, po czym zaczynają lecieć wprost w przeciwnika. Ilość zależy od ilości chakry.
Chakra: 70/1
RAITON
Raizou Ikazushi no Utte
Zwyczajny atak
wyładowaniem elektrycznym. Wystarczy stać od wroga nie więcej niż 3m. Jutsu samo
w sobie nie jest silne, ale potrafi ''dokopać'' przeciwnika.
Chakra: 800
Dendou Hando
Nasza ręka zostaje naelektryzowana, po czym uderzamy nią w przeciwnika co daje w rezultacie chwilowy paraliż całego ciała naszej ofiary.
Chakra: 500, paraliż działa 3 tury.
Raikyuu
Użytkownik
tworzy kulę energii elektrycznej i ciska nią w kierunku celu. Coś jak elektryczne Housenka.
Chakra: 500 - 1 kula
Gufutenka
Te Jutsu sprawia, że w dłoniach pojawiają się pioruny, którymi możemy zaatakować przeciwnika z daleka, do 10m.
Chakra: 500/piorun
Ikazappu
Tworzymy w dłoni małą kulę rozładowań elektrycznych. Po zetknięciu z tym Jutsu jesteśmy sparaliżowani, jak i możemy stracić przytomność.
Chakra: 1000
Raiseishi
Technika polega na nasyceniu broni elektrycznością, dzięki czemu każdy kontakt żywego ciała z taką bronią będzie oznaczać porażenie i szok, a także, dodatkowe obrażenia.
Chakra: 500/tura
Jibashi
Z każdego naszego palca wychodzą małe pioruny, które wchodzą w ziemię. Następnie wylatują i atakują przeciwnika.
Chakra: 1500
KATON
Goukakyuu no Jutsu
Jutsu polegające na skonsolidowaniu znacznej ilości czakry w płucach i wypuszczeniu jej z ust jako kuli ognia.
Chakra: 1000
Housenka no Jutsu
Technika polegająca na wydmuchaniu wielu małych kul ognistych. Możemy schować w nich shurikeny albo kunaie - jak ogień zniknie, w przeciwnika ''z zaskoczenia'' leci broń.
Chakra: 500 kula
Ryuka no Jutsu
Technika
ta polega na tym, że gdy mamy w zębach, budzi linkę to wypluwamy ogień i leci ogień wprost w przeciwnika po lince. Im mamy więcej linek, i im lepsze ''wzory'' z nich utworzymy, tym więcej ognia.
Chakra: 400, linka
Shiruko
Technika polega na wypluciu strumienia ognia. Zasięg
techniki to ok. 5m.
Chakra: 700
SUITON
Benbaku Mizu
Jutsu obronne, polegające na tym, że przed userem " powstaje " woda jako ściana, by go ochronić przed bronią, taijutsu i słabymi technikami
ninjutsu.
Chakra: 800
Teppoudama
Technika wodnych pocisków.
Chakra: 300/1
Mizurappa
Shinobi gromadzi wodę w ustach i z szybką
prędkością atakuje nie dużym strumieniem wody.
Chakra: 1200
Suiun Suishi no Jutsu
Gdy obok nas znajduje się zbiornik wodny można go kontrolować. Może posłużyć do ugaszenia ognia i do walki w pobliżu jakiejkolwiek wody.
Chakra: 900/tura
Mizuame Nabara
Użytkownik jutsu wypluwa dużą ilość bardzo lepkiej cieczy. Trzeba użyć chakry by na niej się poruszać, jeśli tego się nie zrobi to się przyklei.
Wymagania:
-kontrola chakry: 10
Chakra: aktywacja: 1000, utrzymanie: 300/tura
Mizu Shooku
User tej techniki
wypluwa płynny hel, a jak każdy dobrze wie, że jeżeli ktoś lub coś dotnie płynnego helu od razu się zamraża, lecz w tej technice wypluwa też trochę wody, gdyż gdyby wypluwał sam hel można by się zabić.
Chakra: 2000
Suirou no Jutsu
Wodne więzienie, przez
które nikt nie wyjdzie. Potrzebne jest cały czas trzymanie ręki w kuli, bo jak wyjmiesz to technika przestaje działać.
Chakra: 3000, utrzymanie w 1 turze: 500
Suiryuudan no Jutsu
Potężny atak tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika.
Wymagania:
kontrola chakry: 5(1 tura), 7(2 tury), 10(3 tury)
Chakra: 4000 max 5 tur
Offline